Het laatste nieuws... - Reisverslag uit Dublin, Ierland van arjanharms - WaarBenJij.nu Het laatste nieuws... - Reisverslag uit Dublin, Ierland van arjanharms - WaarBenJij.nu

Het laatste nieuws...

Door: Arjan

05 Juli 2005 | Ierland, Dublin

Vandaag zijn Jennifer en ik weer bij de verloskundige geweest. Dit kan gelukkig in een kliniek vlakbij zodat we niet telkens naar de babyfabriek "Coombe Woman's Hospital" hoeven. We hoeven nooit lang te wachten en het is altijd weer mooi te zien hoe verbaasd ze zijn als ze zien dat ik als vader meekom.

Gelukkig was ook deze keer weer alles in orde, het kindje ligt goed, de urine was goed en het hartslagje was goed te horen. Na de hele checklist bijlangs te zijn geweest heeft Jennifer een nieuwe afspraak gemaakt voor over twee weken. Maar eerst volgt volgende week de eerste zwangerschaples, en ja, ik ga ook mee... kijk er nu al naar uit ;-)

Groeten,
Arjan en Jennifer

P.S. nieuwe foto's volgen later...

• 05 Juli 2005 - 13:04

Namrata:

Hey! Nou heb je de laatste tijd regelmatig gesproken als je weer es stiekem zat te msn-en onder werktijd en je weet dus wel hoe blij ik voor jullie ben dat jullie binnenkort trotse ouders worden van ongetwijfeld een heel mooi kindje... Fijn om te lezen dat alles zo goed gaat! Veel plezier bij de zwangerschapslessen;)!! xxx

• 05 Juli 2005 - 13:26

en adem in en adem uit

• 05 Juli 2005 - 14:07

Paramaribo:

is dit de site van Martin Gaus ofzo?

• 05 Juli 2005 - 15:39

Wolf:

Mooi mienjong, laat ff weten hoe de zwangerschaps lessen zijn. (In het Nederlands)

• 06 Juli 2005 - 18:57

Ine:

hoi jennifer en arjan leuk van deze kant in jullie woonkamer te mogen komen. blij te lezen dat alles goed gaat. oma is er trots . ik had haar net aan de telefoon. groetjes van ine

• 07 Juli 2005 - 17:37

Zwangerschaps verlof is toffer

• 08 Juli 2005 - 13:22

Bron:

Hey mensen. Nice crib!!!

Suc6 met de zwangerschapslessen he.

GreetZ,

• 08 Juli 2005 - 17:24

Pinjow En Wolf:

he dikkop, is het me toch gelukt een link op je site te zetten, zal ff in mijn archieven kijken voor meer mooie plaatjes uit de toffe tijden. Je ex team gaat zo uiteten in stad mien jung.
    Wolf: over en uit......

• 11 Juli 2005 - 14:35