Update uit Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van arjanharms - WaarBenJij.nu Update uit Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van arjanharms - WaarBenJij.nu

Update uit Dublin

Door: Arjan

22 Maart 2006 | Ierland, Dublin

Het is al weer enige tijd geleden dat ik een stukje hier geschreven heb en waarschijnlijk zal dit ook een van de laatste keren zijn. Zoals de meeste van jullie inmiddels wel zullen weten hebben we besloten om tegen de zomer weer terug naar Nederland te gaan en dan hoeft de communicatie dus niet meer via het internet maar kunnen jullie gewoon een keertje langskomen.

Danielle is nu al 7 maanden oud en begint steeds beweeglijker te worden zoals je op de foto's kan zien. Ze kan al zelf gaan zitten, en kruipen doet ze ook al; alleen wel achteruit haha...

Enfin, ik zou zeggen bekijk de foto's en tot gauw in Nederland...

Groeten,
Arjan, Jennifer en Danielle

• 22 Maart 2006 - 18:45

Nathan:

Blij dat jullie weer naar Nederland komen.
    Kan papa Harms weer met ons op stap!

• 23 Maart 2006 - 16:03

Irene,eric:

ohh wat is die meid toch lekker gegroeid ,wat een bloem wij zijn trost op onze kleinkinderen,ik heb Jason he

• 24 Maart 2006 - 07:16

Irene:

ik bedoelde ik heb ook Jason

• 26 Maart 2006 - 21:40

Namrata:

Hey! Echt hele leuke foto's! Zo te zien gaat alles prima met jullie, maar vind het stiekem wel erg gezellig dat je weer in NL gaat wonen! X

• 30 Maart 2006 - 13:56

Josien:

Wat is het ook een prachtig kind!
    Enneh Arjan, jong geleerd is oud gedaan zie ik? Nu al aan t bier met de kleine.....

• 31 Maart 2006 - 17:02

Wolf:

Zo vader, zo...
    dochter

• 27 April 2006 - 09:45

Jeannette Musters-de Vos:

Weer hele leuke foto's. Wat is ze al groot.
    Dus jullie gaan nu toch echt terug naar Nederland goede keus weer lekker dichtbij familie en vrienden.

• 28 April 2006 - 16:58

Erik B:

:D

• 03 Mei 2006 - 21:29

Klaas, Reina, Suzanne Van Der Veen:

Door Joop en Geesje op de hoogte gebracht van jullie webpagina. Ontzettend leuk om jullie te zien en jullie dochter............. wat een poepie zeg! Veel groetjes van Klaas, Reina en Suzanne van der Veen
    Opa en oma Harms zien er ook erg goed uit, doet ze goed zo'n kleine meid!

• 04 Mei 2006 - 09:58

Jetty:

hallo jen ,.arjan. hoe maken jullie het weer leuke fotos van de kleine wat is de kleine groot geworden .groejes jetty faith en franklin

• 06 Mei 2006 - 10:02

Wolf:

Schiet eens op met mn ontbijt!

• 15 Mei 2006 - 07:19

Kirsten:

Gefeliciteerd Jennifer met je eerste (nederlandse) moederdag. Ik hoop dat je er een beetje van genoten hebt.
    Groetjes

• 17 Mei 2006 - 22:00

Myrna:

he meid, ik ben blij te horen dat je weer naar nederland komt. Dan kunnen we onze langdurige gesprekken weer voortzetten. tot gauw jen xxxjes myrna