Kennismaken met opa - Reisverslag uit Dublin, Ierland van arjanharms - WaarBenJij.nu Kennismaken met opa - Reisverslag uit Dublin, Ierland van arjanharms - WaarBenJij.nu

Kennismaken met opa

Door: Arjan

Blijf op de hoogte en volg

22 September 2005 | Ierland, Dublin

Afgelopen weekend waren opa en oma uit Groningen op bezoek hier in Dublin. Heel erg bedankt voor alle cadeau’s die we wederom van iedereen hebben ontvangen. Vooral het knuffeltje van oma Timmer (Danielle’s betovergrootmoeder!) is prachtig!

Het was de eerste kennismaking met opa voor Danielle en ik moet zeggen dat ze het prima met elkaar konden vinden. Danielle heeft uren bij opa op de arm geslapen en ze voerden hele gesprekken met elkaar. Het was een heel leuk weekend. Zaterdag zijn we naar Howth geweest, een kustplaatsje ten noorden van Dublin. Na lekker uitgewaaid te zijn en de gezonde zeelucht opgesnoven te hebben zijn we in een pub wat wezen drinken en daar kon Danielle ook mooi van wat eten en een schone luier voorzien worden. s’Avonds zijn we bij de Italiaan bij ons in Tallaght pizza wezen eten wat heel lekker was.

Zondag hebben mijn vader en ik een bustour door de bergen gemaakt. Het was heel mooi weer en mijn vader heeft al een aantal fietsroutes uitgestippeld voor het volgende bezoek. Dinsdag zijn mijn ouders weer vertrokken naar Nederland en ze zullen het weer een tijdje zonder hun kleindochter moeten doen…

Vandaag zijn Jennifer en Danielle naar de dokter geweest voor hun check up na zes weken. Met Danielle was alles prima. Ze weegt nu al 4.5 kilo en is 59 centimeter lang. De dokter was helemaal verbaast dat Danielle al haar hoofd zo goed omhoog kan houden en zo alert is. Ze zei dat Danielle waarschijnlijk vrij lang zal worden aangezien ze al zo’n eind gegroeid is in de laatste 6 weken. Gelukkig gaat alles dus prima en daar zijn wij dus uiteraard heel blij mee!

Jennifer komt over twee weken naar Nederland om kennis te maken met de andere opa en de rest van de familie. Danielle zal dan dus wederom enorm verwend worden!

Tot die tijd de groeten uit Dublin!
Arjan

  • 23 September 2005 - 05:28

    Jetty:

    leuk hoor ze is erg gegroeid.

  • 24 September 2005 - 15:35

    Erik B:

    wat een vrolijkheid ! blije pappa en mamma.

  • 25 September 2005 - 11:46

    Ine:

    mooie foto`s groetjes van ine

  • 26 September 2005 - 06:22

    Irene(oma):

    oh ik kan niet wachten tot 051005,wat een pracht van een kind, bolle toet groetjes irene

  • 29 September 2005 - 15:03

    Josien:

    Ze ziet er uit als een heel vrolijk meisje, geweldig!

  • 01 Oktober 2005 - 18:32

    MAM:

    hele mooie fotos. De groeten van ons allemaal uit Tenerife.

  • 03 Oktober 2005 - 16:33

    Erik B:

    frisse groeten uit Groningen..hehe

  • 10 Oktober 2005 - 10:19

    Nathan:

    Waar blijven die nieuwe foto's?!

  • 12 Oktober 2005 - 20:13

    Jacintha:

    Hai Jennefer en Arjan,
    Ik hoorde via jetty dat je een baby hebt gekregen en ik was nieuwschierig. En toen kreeg ik ook van jetty jullie site zodoende dat ik effe een berichtje achterlaat op jullie site. Ik feliciteer jullie nog met jullie prachtige dochter. Het is lang geleden dat we elkaar gesproken hebben,ik hoop dat jullie plezier hebben met jullie dochter, en nog erbij heel ver weg in dublin!!!
    Veel geluk met jullie dochter en groetjes van Jacintha en Familie uit Zeeland

  • 13 Oktober 2005 - 12:17

    Namrata:

    Hey laiverd, even snel vanaf Mallorca... GEFELICITEERD!!! Hele fijne dag gewenst. Oh mn tijd is op. kusss

  • 14 Oktober 2005 - 13:15

    Erik B:

    hoiiiiiiiiii, nog DNA in the house te koop ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 57442

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: