Kerst en oud en nieuw - Reisverslag uit Dublin, Ierland van arjanharms - WaarBenJij.nu Kerst en oud en nieuw - Reisverslag uit Dublin, Ierland van arjanharms - WaarBenJij.nu

Kerst en oud en nieuw

Door: Arjan

Blijf op de hoogte en volg

06 Januari 2006 | Ierland, Dublin

Kerst en oud en nieuw,

Graag wil ik beginnen met iedereen, zover ik het nog niet gedaan heb, een voorspoedig en gezond 2006 toe te wensen. Het is al weer een tijdje geleden dat we de site hebben upgedate en dat heeft eigenlijk twee redenen. Ten eerste had onze camera het begeven waardoor we geen foto’s konden maken en ten tweede hebben we de laatste tijd eigenlijk niet zoveel interessants gedaan. Maar om de fans niet teleur te stellen hier dan weer een nieuw stukje.

Zoals jullie waarschijnlijk weten hebben we de feestdagen in Nederland doorgebracht. Ik zelf was al een tijdje niet meer naar Nederland geweest en keek er dan ook naar uit om weer even naar vrienden en familie te gaan. Zaterdag 17 december kwamen we aan op Schiphol en werden we opgewacht door Samantha, Fernando en mijn ouders. Jennifer is toen met Danielle in Amsterdam achtergebleven terwijl ik een paar dagen naar Groningen ben gegaan om weer eens op stap met vrienden te gaan en uiteraard de laatste wedstrijd van de FC in het Oosterpark te bezoeken.

Woensdag ben ik weer terug naar Amsterdam gegaan en gelijk was ik na 10 minuten bij oma Irene voor de deur al 47 euro armer. Hulde aan het parkeerbeleid in A’dam. Maar goed... Die woensdag hebben we doorgebracht bij Jetty en het was er gezellig, s’avonds zijn we nog even de stad in geweest en heeft Danielle van Faith een mooie Didelina (??) gekregen (waar overigens nu druk mee gespeeld word).

Donderdagavond zijn we naar opa Eric gegaan die heerlijke erwtensoep voor ons had gemaakt. Sharon en Jason waren er ook en neef en nichtje konden het goed met elkaar vinden. Vrijdag hebben we tante Patricia en Samantha opgehaald en die heeft die avond lekker voor ons gekookt.

Zaterdag zijn we richting Groningen vertrokken om kerst door te brengen met mijn familie. Op eerste kerstdag zijn we naar Johan en tante Grietje geweest en tweede kerstdag zijn mijn opa en oma en oom Harko langs gekomen om te gaan eten. Er zijn in de daaropvolgende week ontzettend veel mensen langs gekomen en we zijn ook op bezoek geweest bij heel veel mensen… teveel om op te noemen eigenlijk. Leuk om nog even te noemen is dat Danielle op donderdag nog haar betovergrootmoeder heeft ontmoete en dat we mooie foto’s hebben gemaakt van de 5(!) generaties die nog in leven zijn aan mijn moeders kant.

Nadat ik oud en nieuw bij Wolfert in Groningen heb gevierd zijn we op maandag 2 januari weer terug naar Dublin gevlogen en konden we weer in ons eigen bed liggen!


Groeten,
Arjan, Jennifer en Danielle

  • 06 Januari 2006 - 16:18

    Jur:

    beste wensen met ze 3tjes daar


    3 kusjes op ze nederlands

  • 07 Januari 2006 - 09:46

    Robin:

    He Harmsie, weer mooie verhalen hoor! Jammer dat ik je maar heel ff gezien heb in t supportershome, volgende keer beter!
    Greets aan je dames

  • 07 Januari 2006 - 21:02

    Namrata:

    Hey!

    Wat weer een leuke lieve fotootjes. Wat een ontzettend lief droppie is Danielle...

    Voor jullie nog een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2006 gewenst.
    xxxNam

  • 08 Januari 2006 - 14:24

    Deb:

    hallo liefjes!
    al veel te lang niet meer gesproken, heb je nog geprobeerd te bellen, maar ik kwam er niet door. wil jullie een heel gelukkig, gezond en liefdevol nieuw jaar wensen.all the best for you! probeer snel weer contact te leggen , kusjes voor jullie allemaal, liefs deb

  • 09 Januari 2006 - 17:31

    Joris:

    Hey meng nog de beste wensen voor 2006 en gezondheid etc!!!

  • 09 Januari 2006 - 19:03

    Erik B:

    gefelicteerd nog met het nieuwe enzo. lekker bij aan het komen van die drukke vankantie zeker :)

  • 19 Januari 2006 - 10:35

    Jetty:

    hallo jenny en arjan en de kleine .nog de beste wensen ,weer mooie fotos.

  • 19 Januari 2006 - 10:41

    Jetty:

    hallo jenny en arjan en de kleine .nog de beste wensen ,weer mooie fotos.

  • 26 Januari 2006 - 14:20

    Tros:

    voor de fans

  • 07 Februari 2006 - 13:52

    Jeannette Musters-de Vos:

    Hallo, weer even een berichtje van mij uit Tilburg. Lekker jullie site bekijken tijdens werktijd, dat moet toch kunnen en ik had natuurlijk heel veel foto's nog niet gezien, wel veel verhalen gehoord natuurlijk, maar dat doen volgens mij alle trotse oma's. Het zijn weer erg leuke foto's. Groetjes Jeannette en blijf er volop van genieten en van elkaar natuurlijk.

  • 17 Februari 2006 - 20:15

    Wolf:

    He manolo, tijd voor wat nieuws...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 57447

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: