Dublin zoo - Reisverslag uit Dublin, Ierland van arjanharms - WaarBenJij.nu Dublin zoo - Reisverslag uit Dublin, Ierland van arjanharms - WaarBenJij.nu

Dublin zoo

Door: Arjan

26 Juni 2005 | Ierland, Dublin

Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op het eerste bericht. Jen en ik zijn er blij mee dat we iedereen in Nederland op deze manier op de hoogte kunnen houden en gezien het aantal reacties is het idee geslaagd.

Afgelopen week is Jennifer naar de huisarts geweest en de baby maakte het goed. De baby ligt al met het hoofdje naar beneden en de hartslag is ook prima. Ook met Jennifer is alles goed, ze is nog heel actief ondanks haar 33 weken zwangerschap. Volgende week moeten we weer naar de verloskundige en daarna naar de zwangerschapgym (whoohoo!). Tot dusver gaat alles dus zoals het hoort en het uitkijken is dus naar half augustus, wanneer het allemaal moet gaan gebeuren.

Afgelopen weekend zouden we gaan zwemmen in Bray (je weet wel Wol haha), maar aangezien het weer in Ierland nooit twee dagen achterelkaar hetzelfde is en het zaterdag dus bewolkt en niet al te warm was hebben we maar besloten om met een paar collega's naar de dierentuin te gaan. Het was een mooie dierentuin maar best wel oud en niet te vergelijken met b.v. Emmen maar goed het was wel heel gezellig. Zie de foto's...

Groetjes,
Arjan en Jennifer

• 26 Juni 2005 - 18:08

Marion:

Hoi paps en mams. wat grappig zo'n eigen website. Nou heb ik eindelijk een gezicht bij de naam jennifer. 'k vind jullie echt een leuk stel om te zien. hoop dat alles goed met jullie gaat. Jullie gaan echt een spannende tijd te gemoet. Jennifer, geniet nog van je dikke buik, want al denk je nu misschien van niet, maar die ga je straks echt nog missen!! Ok we horen hopelijk snel wat van elkaar. dikke smok van een moedertje uit groningen....

• 26 Juni 2005 - 18:23

Silvia:

Heee Hallo.
    Leuke site! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie 3-en. Ben zeer benieuwd!
    Olé Olé.
    Dikke tuut

• 27 Juni 2005 - 10:11

Nathan:

Met welk dier identificeer jij je nou het meest Arjan?

• 27 Juni 2005 - 15:47

Eriksel:

ENORM

• 27 Juni 2005 - 17:51

Robin En Hannes:

Moi Harms,

haha een kindje mienjung!!Je bent zelf een kindje ja hehehe. Wanneer weer een keer in Grunn los?

Groetn uut Grunn

• 27 Juni 2005 - 19:34

Sharon&Samantha:

haaaaaaaaaai zus/nicht en zwager leuk dat het goed gaat met jullie en we w8en met vreugde op onze neefje of nichtje en sharon op dr peetkindje (K)

• 27 Juni 2005 - 19:36

Samantha:

Jenny je kon je weer niet gedragen op die foto he!hahaha XxXx

• 28 Juni 2005 - 10:34

Irene:

hai Arjan ,Harry heeft dus geen vriendin of is harry soms .........ha ha ha

• 28 Juni 2005 - 11:34

Hempie:

Harmzurie, ouwe papa...

succes met de bevalling enzo, wordt een nieuwe aanwinst voor fc groningen denk ik. Een Harmsie..

Moi

• 28 Juni 2005 - 15:24

Mam:

Ik heb de fotos even met tante Truida bekeken. Ze vond ze mooi.

• 28 Juni 2005 - 19:19

Maria,Geert En Stefan:

Hoi luitjes.
    We hebben de foto,s even bekeken.Vreemd om zo via internet kontakt met jullie te hebben.De foto,s
    gaven ons een duidelijk beeld.Volgens ons goed vertoeven daar .

P.S Met z,n tweeen nog van harte met de zwangerschap van Jennifer.Groetjes uit Norg,we mailen nog wel weer.

• 29 Juni 2005 - 09:50

E:

beebies

• 29 Juni 2005 - 19:53

Wolf:

Lopen die allemaal los in Bray?

• 30 Juni 2005 - 09:38

Arjan:

Check de nieuwe en mooiere foto's van Dublin zoo in het fotoboek! Met dank aan Stephan voor de foto's.

Groeten,
    Arjan

• 30 Juni 2005 - 18:27

Dana B:

Zit je nou alweer onder werktijd aan je site te kloten. Dit kan echt niet getolereerd worden betrokkene.

• 01 Juli 2005 - 18:49

Rellen Els:

rara , wie ben ik

• 01 Juli 2005 - 19:52

Josien:

Hoi Arjan en Jennifer,

Ik heb jullie nog niet eens officieel gefeliciteerd met jullie zoon of dochter op komst, dus bij deze!
    Jennifer, succes bij de bevalling in augustus en ik wens jullie veel geluk!

• 04 Juli 2005 - 19:08

Erik:

hoi

• 05 Juli 2005 - 12:53

Tommy Stylo:

Ziet er goed uit Harms. Die foto van de blatende giraf heb ik 6 keer nabesteld op Nathan z'n naam..

ha-ha

Ciao!